Söndag kväll & ny färgad i håret

Godkväll alla !!

Hoppas ni alla har haft en underbart bra dag jag har haft en skön dag och som jag berättade i förra blogg inlägget så skulle jag ha färgat håret och vilket jag har gjort nu och är otroligt nöjd med resultatet :D jag lovade även bilder ikväll men det får vi ta imorgon istället om jag orkar för jag har nämligen blivit sjuk har feber och huvudet bara dunkar so tusan "/ men det går snart över hoppas jag ;) Så ikväll blir det bara att bädda ner sig i sängen och titta på tv & film sen imorgon blir det en mys dag eller mest sov dag och lite tv tittande. Sängen hela dagen för att försöka bli frisk och kry så fort som möjligt ! Ne nu ska jag gå och titta lite på tv och sätta på mig pyjamas ha en härlig söndags kväll så hörs vi någon gång under morgon dagen eller på tisdag när jag känner mig bättre förhoppningsvis (y) Puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0