Söndag 30 Augutsti

Godefermidda alla mina läsare !!

Igår var jag ute och åt med min vän Kajsa på Kinamuren det var otroligt gott men jag blev sjukt mätt alltså sen bar det i väg till bellscoffé för en liten chielatte min favorit. Ikvällen var trevligt och vi vaknade idag söndag vid 11.30 kanske och då åt vi amrikanska pankaker och sen blev det film och bara slappt. Nu har hon precis åkt hem så ikväll ska jag bara ta det lungt för jag är sjukt förkyld oj oj inte alls kul !

Nu ska jag över gå till en helt annan sak som betyder otroligt mycket för mig , Kim du betyder så otroligt mycket för mig så jag tror inte riktigt att du förstår det du är den bästa jag har i denna värld jag saknar dig så mycket så det finns inga ord för att sätta det för du är älskad utav tusen. Men vart tog allt vägen ? Jag vill ha allt som förut när du låg i mitt knä och vi pratade och skrattade och jag mådde så otroligt bra jag klarar mig inte utan dig det är bara så det är och kommer att vara !! Du är min luft,mina andetag du är mitt liv på denna jord du är den personen som får mig att le och jag lovar dig jag älskar dig ingen kan slita oss isär och jag kommer att älska dig förevigt , bästa vänner eller hur?

I miss u <3



Kommentarer
Postat av: denise

taack :) inget speciellt, själv då? kram

2009-08-30 @ 21:48:08
URL: http://ddessies.blogg.se/
Postat av: Jossi

sv; Haha, okej :D

aa, den är super snygg! :D

2009-08-31 @ 06:28:54
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0