sängen today för att bli frisk & kry

Godmorgon allesammans !

Idag är det Tisdag som ni alla redan vet och jag vaknade av att det ringde på dörren och det var målarnen som kom vid 9.30 bra att han kom annars hade jag aldrig ha vaknat haha ;) så nyss har jag ätit frukos nästan. Jag & min syster har precis tittat på lite tv tillsammans eftersom hon också är sjuk båda två samtidigt. Men jag har nog bara lite feber kvar iaf så det är skönt. Idag ska vi vila igen samma som igår för att bli riktigt pigga och krya så dagen ska tillbringas hemma med hjälp utav tv pogramet eller serien " The Hills " något som gör mig syselsatt. Självklart när jag är sjuk så är det jätte fint väder nästan klarblå himmel och sol och 22 grader varmt jag lyckas alltid bli sjuk när det är som finast väder TYPSIKT. Men ne nu ska jag fixa lite och sen lägga mig till sängs igen men ni får ha en kanon dag så hörs vi imorgon då jag förhoppningsvis är otroligt mkt piggare och friskare :) Puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0