Saknaden är enorm

Torsdagen som jag todde skulle vara en rolig och skön torsdag blev den värsta i mitt liv tänk att ett liv kan förändras så fort jag var och hälsade på min farfar i gåroch för några minuter sen så dog han och pappa ringde nyss till mig och sa det jag kände hur mina ögon fylldes med tårar och hjärtat började bulta jag visste att detta skulle hända jag kände det på mig åh min farfar finns inte längre jag saknar dig otroligt mycket men en sak vet jag jag kommer alltid att älska dig du är den bästa farfar som man kan ha. Du har följt hela min barndom så nära hela tiden jag kunde prata med dig om allt mellan himmel och jord det känns så otroligt konsigt att allt kan förändras så fort på så kort tid. Men du var sjuk så smal du orkade inte längre det visste vi alla du kommer må så otroligt bättre där uppe i himlen än vad du gjorde här på jorden för här fick du bara lida och kämpa för livet. Jag vet inte vad jag ska säga mer har inga ord får inte fram några ord saknaden är oändligt stor vi alla saknar dig & älskar dig !! Jag kommer minnas dig så länge jag lever du kommer vara med mig i mina tankar vad jag än gör och vart jag än går <3

R.I.P Farfar 27/8-2009

I will always love you

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; aww, tack och varse :)

2009-08-27 @ 15:47:44
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0