Måndag

Tjosan !!

Måndag idag och min första lediga dag så himla skönt sov ungefär till 10.00 sen blev det att gå upp och äta lite frukost sen blev det att göra sig iordning. Jag,mamma och min syster åkte upp på stan och vi shoppade lite jag köpte en svart väst med blommigt tyg invändigt från Zara och ett par guldiga shorts från ginatricot och bilder kommer jag lovar men inte idag ;) Sen efter stan turen så åkte vi till sjukhuset för att hälsa på farfar och vidare sen til mina kusiner för att fika nu sitter vi här alla i våran soffa här hemma och tittar på friidrott tillsammans kusinerna är här och vi har ätit middag vädligt mysigt :) Ikväll ska jag bara ta det lungt och titta på tv vet inte alls vad som händer imorgon vi får se som sakt vad morgon dagen har att erbjuda ! bilder och allt kommer senare i veckan.

Puss på er ♥ // Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0