Lite sjuk men inget som stoppar mig !

Godeftermiddag alla läsare ;)

Idag vaknade jag av att mitt huvud bultade och näsan rann och febern har kommit tillbaka lite men det stoppar verkligen inte mig det blev att gå upp och äta en rejäl frukost med familjen sen göra sig iordning för en tur på stan igen haha. I går lovade jag att jag skulle lägga upp det jag har köpt de senaste dagarna och nu kommer det bilder här nedan för :) Just nu sitter jag och väntar på att få lite lunch är sjukt hungrig som vanligt inget oväntat. Senare i eftermiddag kommer min vän kajsa på besök hon ska även sova här och vi ska troligtvis gå ut och äta och gå på bio vi får se vad som händer och sker ska bli skoj var ett sen man såg henne.Även så kommer farmor hit på besök och fikar lite det ska bli mycket trevligt. Men min kära läsare ni får ha en toppen lördag eftermiddag & kväll så hörs vi imorgon och fler bilder kommer läggas upp på vad jag gör ikväll jag lovar ska bli bättre på att lägga upp bilder. Puss på er ♥

En skinn väska med gulddetaljer
Ett par blommiga skor från Din
Ett par högklackade skor från Din Sko
Ett linne med en svart döskalle från Entertimet
En svart stickade tröja från Ginatricot som ej finns med på någon bild
En bunt med olika salgs örhängen från Ginatrcot också som ej finns på bild 







Kommentarer
Postat av: Jossi

Åå, snygg väska! :D Var kommer den ifrån? :O :)

2009-08-30 @ 09:54:57
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0