hate it !

Hejsan hoppsan !!

Idag gick jag upp ganska tidigt iaf för att åka med min syster Julia och titta på Felicia när hon "tävlade" i friidrott lite seg på att springa men annars så ;) Ikväll kommer det inte alls hända mycket som vanligt. Denna ledighet man fick varade verkligen inte länge i två dagar man är tvungen att jobba hela helgen igen fredag-söndag och det förstör hela min helg som jag hade planerat åh trött jag blir !! kul och jobba hela helgen orkar inte. Är förtillfället ganska irriterad på allt , kan folk bara sluta bestämma vad jag ska göra hela tiden ?! varför kan jag aldrig få bestämma själv ? alla bara hugger tag i mig och de tror att jag ska följa det de säger vad är det för fel på er ? Missar exakt allt roligt som händer i helgen och det hugger inom mig gör så ont </3  Har inget mer att skriva just nu så vi hörs imorgon puss på er hoppas ni får en underbar helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0