Godmorgon

Hejsan & godmorgon!

Idag är der fredag som sakt och jag vaknade vid 08.00 kändes bra att gå upp ganska tidigt så man inte sover bort hela dagen (y) idag ska jag åka upp på stan och möta mamma för att äta lite lunch vid tolv slaget ska bli mycket trevligt :) och så ska jag även köpa en kavaj från Zara som jag har längtat efter att få köpa :D på eftermiddagen/kvällen blir det att jobba från 15.00-21.00 igentligen orkar jag inte men det är bara gilla läget och köra på som vanligt. Ne nu måste jag sätta mig och äta lite frukost och göra mig iordning vi hörs imorgon någon gång under dagen vet inte riktigt när men puss på er sötnosar ha en fin dag ♥

Dagens outefit kanske inte syns så bra men det får duga ;)
En högmidje kjol från ginatricot
Brotarlinne i vitt från ginatricot
En jeans väst från London
En lilla blommig sjal från Italien




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0