Förkyld och ny vecka

Godmorgon !

Då var det nya vecka igen och måndag och det är den sista dagen i Augusti och imorgon är det September och hösten börjar närma sig med stor steg.. Jag vaknade nyss och näsan är igen täppt som tusan och huvudet är som ett bowlingklot inte alls så himla kul hoppas verkligen att det går över snart alltså orkar inte vara förkyld !! Ska vara hemma på förmiddagen sent vid klockan 15.00 ska jag träffa klara för en liten fika på stan sen blir det att åka till barnträningen från 17.00-18.30 ska bli kul och se alla små igen :) Ikväll ska jag vara barnvakt åt mina kusiner filippa & felicia så kommer hem ikväll någon gång kanske slänger in ett blogg in lägg då vi får se ;) och en bild på dangen outfit lovar jag det kommer lite senare när jag är klart. Ne nu ska jag gå och göra lite frukost vi hörs hoppas ni får en bra måndag puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0