*

Hejsan alla heta bloggläsare !!

Idag måndag den 10 augsuti blev det att stiga upp klockan 06.00 för man började jobba vid 07.00-16.00 det gick väldigt bra och man får mycket härliga meningar från sina arbetskamraer hur duktig man är (a) Så något har man iaf lyckats med. Snart får man en massa pengar och jag kan inte bli lyckligare :) Så ikväll ska jag inte alls göra mycket utan bara titta på tv och ta det lungt glo kanske på en liten film finns inte mycket mer att göra.

P.S slänger in ett blogg inlägg imorgon innan jag drar till jobbet
Puss på er min härliga solstrålar ♥

En gammal bild tagen på mig för något år sedan till sist men inte minst
så är självklart bilden om gjord av kim ;)


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0