Don´t hold back don´t give up

Hejsan alla som är vakna !!

Jag har precis tittat klart på en film med min syster som heter " Raise Youre Voice " den var bra har sett den förut (y) men nu tillbaka vad jag har gjort denna tisdag jag har nämligen städat hela huset och skulle ha gått ut och gått men så blev det inte för regnet bara öste ner och då menar jag öste ner så jag fick ställa in det haha ;) Men det får ske imorgon istället så är det bara måste få lite frisk luft :) Men nu ska jag lägga upp en låt som jag älskar och tycker verkligen är super fin , den får mig att tänka lite på hur man orkar saker och ting jag säger percis som min rubrik : - Don´t hold back don´t give up. Håll aldrig tillbaka och ge aldrig upp man ska verkligen kämpa för det man lever för. Det klart att ett liv kan vara jobbigt i vissa lägen men man måste tänka positift och jag tror att alla orkar upp till ljuset om man bara kämpar lite extra. Det finns sår som aldrig riktigt läker och man gråter som sjutton men ändå så finns det saker i livet som gör en så himla glad så tänk på de positiva sakerna i livet och njut av livet som ni liver ett liv är viktigt. Nu har jag tänkt en del och jag börjar bli trött så godnatt & sovgott så hörs vi imorgon någon gång under dagen :) Puss ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0