11 augusti 2009

Godmorgen eller godeftermiddag snart !

Jag vaknde upp vid ungefär 11.00 så skönt och kände mig verkligen utvilad och med ett leénde på läpparna idag börjar jag jobba kl. 15.00-21.00 sen har jag jobbat klart på mitt sommar jobb. Så det är alltså sista dagen idag och jag är överlycklig jag vet jag kanske har tjatat ganska mycket om det men jag är verkligen lycklig att det är slut. Men man har lärt sig en sjukt mycket och träffat på nya människor och det är alltid lika underbart :) Idag känner jag mig bara rent allmänt sjukt lycklig och jag vet att helgen kommer bli bäst för denna helg eller rent sakt lång helgen kommer spenderas med kim den bästa på denna jord. Men nu har jag verkligen inte tid att sitta här och sega måste gå och duscha och äta lite sen blir det att dra till jobbet. Vi hörs senare ikväll ha en toppen dag , Puss ♥

På denna bild är på mig och min bästa vän kim inte den snyggaste kanske vi kan aldrig få till ett bra kort på oss två tillsammans helt otroligt. Denna bild är även väldigt redigerad och jag har fulaste minen men jaja på något sett gillar jag den sten hårt vet inte riktigt varför ;) Kim döda mig inte nu för att jag lägger upp denna bild, när kim och jag ses i helgen så har jag en överraskning till henne jag tror hon kommer älska den vi får hoppas på det bästa (y)



Gå även in på kim´s blogg www.pudel.blogg.se
den är värd att läsa sjukt bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0